Sillyer n GeorG

March 11, 2007

去H&M 朝拜

呢期最潮都算H&M新開張, 星期六開張日, my sister 已經急不及待朝拜 and 進貢, 仲話買咗件trench coat 比我, 搞到我鬼c咁happy.

今日打完 bowling, 食完 lunch 後, 就帶埋我的全天侯 sponsor (即係 GeorG) 一齊去H&M朝拜, 等佢聽日返工都唔 out la!

Wa wa wa, 超多人, 好似唔駛 $$, d ladies 好 crazy ~.~" fitting room 條龍長過峰壽司嗰條. 由於我阿 sis 已經買了trench coat 比我, 所以我好慳家只買了一件t-shirt, despite 我超鍾意一條金色的裙, 但又無 guts 著得起 >.<

點知 on the way home, my mum called and told me my sister loved both trench coats and now refused to give one to me....sob sob....唯有靠自己啦...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home