Sillyer n GeorG

December 21, 2006

Birthday Banquet & Mini-Bazaar

20 December 2006

今日daddy正日birthday, 我哋响旺角o既稻香/迎囍擺兩圍和親戚朋友吃飯, D餸好大碟, 條東星大到嚇親人, 起碼三斤幾.



在此, 我和 GeorG 謹祝 Daddy and Mammy 身體健康, 長命百歲, 日日都好開心.

今日仲有一個好消息, 我抽到一手 3898, 升咗接近 70%. 足夠 cover 我買比GeorG 的 Christimas Gift :p

小妹 Christie 今日下午返咗 DGS 嘅 Mini-bazaar 幫我買咗個 bowling bag....hmmm....really miss the time studying in DGS....



0 Comments:

Post a Comment

<< Home