Sillyer n GeorG

October 23, 2007

我抽到奧運飛呀!

上兩個星期, 阿妹已收到信通知佢抽到奧運d飛, 佢抽中睇體操, 所以到時要飛去北京看!
我同 GeorG 就一路都收不到 any letter.....諗住凍過水la, 因為我抽的也是熱門項目 : 開幕禮, 體操 & 馬術.
點知 miracle happen :p Monday, 有位男仕打電話比我, 話我封奧運通知書打回頭, 話我有抽中奧運飛, 叫我落任何一間中旅社 confirm d 飛, if later than 25 號, 就會公開賣.
哈哈, 原來我好好彩, 抽中兩場馬術的飛. 一場是8月14日 (i draw it because it's my birthday :p), 看盛裝舞步團體賽, 另一場是8月21日, 看場地障礙個人賽決賽. 兩場都抽中6張飛. lucky ^o^
所以不用飛去北京, 也可參與奧運啦!!
我同 GeorG 決定看8月21日那場, 會帶 Mammy, Daddy, 奶奶, 老爺去. 而8月14日就給妹妹 & Cyrus, 等佢可以同 Cyrus 屋企人一齊看 .... Perfect!

3 Comments:

  • Wow! Congrats! Sounds so easy? Was it open to all HK residents?

    By Blogger Dopie, at 11:42 AM  

  • yup, some tickets are reserved for HK residents...i m lucky to draw some. my mum, dad and George didnt as lucky as us ar!

    By Blogger Sillyer N GeorG, at 2:39 PM  

  • i even dont know have such draw ar....wuwuwuwuwu

    By Blogger Unknown, at 12:34 PM  

Post a Comment

<< Home