Sillyer n GeorG

October 10, 2007

好味魚翅城

很多朋友仔都話我呢個 blog 淨係猛咁食食食, 哈哈, 自己睇番又真係 bor....原來我們的消閒生活大部分都是花在食....heee....那麼我跟 GeorG 就好像每天都只有工作, 食飯又瞓覺 :p 說出來好像很 dull tim....haahaa...其實都有好多玩樂 ga!

不過今日又是食....哈哈哈哈哈哈....但無老公份, 因為佢要工作, no time to go out to have dinner with us. 今晚媽咪做東, 佢話响股票市場上賺了有些$$, 食鬼咗佢 :p

我生日嗰時, Winnie 請過我同 Ca Ca 食魚翅城, 同媽咪提過, 佢成日話想試, 所以今晚就決定去呢度帶佢哋 try try!

我哋叫咗呢度最平的 set, 有:
(1) 燒腩仔肉加海蜇頭
(2) 主角 : 魚翅
(3) 冬菇炆海參
(4) 花膠絲炆豆腐 (忘記拍照)
(4) 龍蝦米線
(5) 甜品 (豆腐花/雪耳燉木瓜/綠豆沙)
我哋要咗3個豆腐花, 1 個雪耳燉木瓜, 不過豆腐花令人失望, 一d薑味都無...嗚嗚嗚....上次好好食ga!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home