Sillyer n GeorG

May 07, 2007

努力呀!

呢期閉關苦讀, 因為5月中要考 CIA 的 Part III, 今次考埋d accounting 同 information technology 的東西.....哈哈, 已交番比老師 lu, 所以要苦讀 :p 呢兩個 week 我已減少放工後的約會, weekend 又留响屋企 study and rest...heehee....

上星期六是5號, 所以晚上都鬆一鬆, GeorG 去完大圍剪頭髮, 我就响 TST 會合他. Because 之前已 promise my sis to do some personal matters with her, 嗰晚搞到好夜, so 搞惦d 嘢後同屋企人一齊去澳門.......茶餐廳食 dinner當 celebration...heehee ^o^

昨晚 GeorG 去 Four Season's 飲, as the ballroom has harbour view, 佢話望到屋企, 食乳豬前佢仲打比我話同我 say cheers and ask me to wave him at the balcony....haahaa....佢都幾無聊呢!! but 最無聊 is i really went to the balcony to wave despite i dont think he can really see me....haahaa.....silly but sweet sweet ~.~"

我會 continue 比心機 study, 因為我知道過咗 exam, 我會有好多 activities:
5月18 號晚 sis 的公司包咗 IFC Palace 請睇 Spiderman III, sis and Cyrus 會帶我同 GeorG 一齊去, 仲包popcorn and soft drink tim ^o^
5月20 號晚會去睇鄭秀文 Concert, 很期待她的復出演唱!

8月18 號晚會去睇張學友 Concert, 今朝 GeorG 訂"飛", 佢好鬼豪咁訂咗 $400"飛" ~.~" 橫惦聽歌之嘛, 又唔係睇靚仔, 做セ鬼訂咁貴"飛", 留番D$食飯嘛!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home