Sillyer n GeorG

January 17, 2007

7-Eleven 又有新的 Hello Kitty 搞作

This morning, i noticed a new Hello Kitty poster in the 7-Eleven in Tung Chung MTR.
This time is 襟章 ~.~" The theme is "Hello Kitty 星肖奇緣", i.e. 12生肖 and 12星座. 7-11 果然係勁!!! 務求唔放過所有 Hello Kitty 迷嘅 money. 如果要 collect all, 又有 24 個襟章.....真辛苦 >.<
http://www.7-eleven.com.hk/b5/shop711/Megastore/NewPromote.jsp

上次D Hello Kitty 吊掛, 得到各方好友我 support, 我已 collect 到全套 30 個 (1 至 30 號)祝福篇, 限量版6個 country, 我有5 個, 仲差 UK. 聖誕版 2 個星星 shape, 我又好 lucky 儲到, 但共有 6 個的迎春接福版我就 1 個都無 >.<.....

講返今次的"Hello Kitty 星肖奇緣"襟章, 去完 new office 開 meeting (有 D 部門 have moved to the new office tower already), 經過 Airport arrival hall's 7-Eleven, 忍不住入去行一個圈. 結果無無謂謂又 spend 咗 $41.7, 換咗6個 Kitty 襟章. 返回 office 拆開, 已有一個相同 ~.~" 最衰係 D 襟章唔係好 beautiful, 好似好 "雞" 咁, 勁似街邊擰蛋 $5@ d style, 有d失望, 好在嗰 5 個其中一個係我的生肖 :p Anyway, 我諗我唔會好eager去 collect the whole set lor! 但如果你哋幫襯7仔, 有多又唔要, 我都唔 mind 收藏佢哋.

記住如果你有之前的迎春接福版, remember to send to me ar!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home